خاصیت و فواید شگفت انگیز بی بی کرم میشا
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

چنانچه بعد از آن به کار گیری از بی بی کرم، جوش و لک و تیرگی های پوست شما تماما نهفته نشد، میتوانید از یک کانسیلر یاری بگیرید و آن را به طور نقطه ای بر روی این نقاط بزنید و پخش نمایید.

نکته مهمی که می بایست به آن دقت فرمائید این میباشد که در آخر روز مسلما پوست رخ خویش را با یک تمیز کننده آرایشی و یا این که آب و شوینده مطلوب پوست خویش منزه فرمایید.

اشخاصی که دارنده پوست چرب میباشند، به چه شکل از بی بی کرم به کارگیری نمایند؟
در صورتی پوست شما چرب میباشد، سفارش میکنیم هنگام استعمال از بی بی کرم، از اسفنج های منحصر به فرد آرایشی به کارگیری فرمایید. چون این اسفنج ها چربی مازاد پوست شمارا تا حدودی به خویش جذب می نمایند و بازدارنده از درخشان و چرب شدن پوست شما در حین روز می‌شوند. در شرایطی که پوست مختلط دارید میتوانید از پودر یا این که پنکیک بعداز بی بی کرم به کار گیری فرمایید.

شایسته ترین و پرفروش ترین برند بی بی کرم چه می‌باشد؟
بی بی کرم میشا (MISSHA) یکی شایسته ترین و پرفروش ترین برندهای بی بی کرم‌ در دنیاست. میشا یک مارک کره‌ای میباشد که بی بی کرم های آن کیفیت بسیار بالا و ماندگاری زیاد دارااست. دربین اشکال متعدد بی بی کرم میشا، محرمانه MISSHA M PERFECT COVER BB CREAM پرفروش ترین متاع این مارک محسوب میشود.

 

خاصیت و فواید شگفت انگیز بی بی کرم میشا
بی بی کرم میشا از پوست شما به خیر و خوبی مراقبت کرده و رنگ دلخواه و طبیعی را به پوست می‌بخشد و تحت عنوان یک کرم ضد افتاب، آن را از اشعه هار مضر فروغ و روشنایی آفتاب نگهداری می‌کند.
بی بی کرم میشا رطوبت موردنیاز پوست رخ شمارا تامین می‌نماید و پوست شما‌را پر‌نور و واضح و خوشگل می نماید.
بی بی کرم میشا محصولی بسیار مطلوب جهت پیرایش روزمره برای افرادی که زیبایی و سالمی پوستشان برایشان اهمیت دارااست.
بی بی کرم میشا spf 42 داراست و فعالیت آبرسانی پوست را انجام می‌دهند و در مقابل رادیکال های آزاد و جراحت های محیطی پوست را گزینه نگهداری قرار میدهند و پوششی سبک و ملایم بر روی پوست رخ ساخت مینمایند و پوست قادر است تنفس داشته باشد.
این جنس برای افرادی که پوستشان حساس میباشد و التهاب یا این که جوش دارااست بسیار مطلوب میباشد و در زمان عصر، لک ها را نادر رنگ خیس و جوش ها را محو مینماید و تامین کننده سالم و زیبایی پوست میباشد.
برای اشکال گوناگون پوست ها از نظر رنگ و گونه پوست، مطلوب هست البته پیشنهاد می شود کسانی که دارنده پوست بسیار کم آب میباشند گذشته از به کار گیری از بی بی کرم، از کرم مرطوب کننده استعمال نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: